Hey Xynx'ers!

Helaas moet ik mededelen dat er zich wat wijzigingen hebben plaats gevonden in het Xynx team.
Er zijn helaas drie moderators ontslagen.Ik probeer het jullie zo duidelijk mogelijk uit te leggen, maar over het algemeen blijven de exacte redenen tussen de Xynx moderators.

Er zijn twee moderators ontslagen wegens een heftige ruzie, met elkaar. Deze ruzie werd echter een poos later met de rest van het team gedeeld, waardoor het onrust ontstond. Alle topics en berichten over deze ruzie zijn definitief verwijderd, en de ruzie aanstichters zijn dus bij deze (helaas, maar waar) ontslagen. Ik vind het persoonlijk enorm jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar vind dit toch de juiste oplossing.

De twee moderators zijn overigens Felicia en Angelique.

Ook heeft er een moderator ontslag genomen. Deze redenen blijven onder ons, en worden dus niet met jullie gedeeld. Maar neem maar van mij aan dat de redenen terecht zijn, en ik wens hem enorm veel sterkte. Het is overigens ook mogelijk dat hij weer terug komt. Maar hij heeft besloten het nu even voor gezien te houden, en is van zijn functie ontnomen, voor nu.

Deze moderator is Xav (Ksavier)

Dit zijn, na mijn mening, enorm veel ontslagen. Daarom vind ik het ook niet ongepast om na te gaan denken over een paar nieuwe Moderators. Maar hier ga ik nog even over in overleg met Lisanne, en eventueel de rest van het team. Meer informatie hierover vind je zo snel mogelijk.

Groetjes,
Melinda